24 jaanuar 2016

Vabariiklik Noorte Viiuldajate Ansambel 1972

 Vabariiklik Noorte Viiuldajate Ansambel tegutses Eestis 1964-1994. Ansambli kunstiline juht ja dirigent oli Erich Loit. Ansambel pälvis 1980. aastal Üleliidulise Leninliku Komsomoli Preemia

Nõmme muusikakooli viiuliõpilastel oli selles ansamblis mängimine kohustuslik.

Umbes 100 viiuldajat ettenähtud stsenaariumi alusel, viiulikohvrid käes, karjamaal spiraale tegemas. Aasta oli 1972.


Dressipükstes viiuldaja on harjumatu vaatepilt. Tegemist on viiuldajate suvelaagriga Vaekülas 1972.a.

"Saagu laul uue energia ja töötahte süütajaks!", esinemine Paides 1971.a suvel.


Sõber, kellelt ma need pildid sain, ei tundnud viiulimängust rõõmu. Ta oli oma vanematele hea laps ning ei tulnud selle peale, et keelduda muusikaõpingutest. Kuid pärast lastemuusikakooli lõppkontserti 1974.a, ei ole ta kordagi viiulit kätte võtnud.


3 kommentaari:

  1. ooo, kui armas nostalgihetk.. ma olin sealsamas Vaekülas 1978. Kahjuks pole mul sellest mitte ühtegi pilti.
    Ja ma ei mäleta ka, kas me mõngisime dressides või mitte:)
    aga ilus aeg oli. Kahjuks minust viiuldajat siiski ei saanud,.

    VastaKustuta
  2. Mina ka mängisin selles ansamblis kuni 1970.a. Oli väga tore! Mäletan, et iga aasta Erich Loidi sünnipäeval käisime suure kambaga tema maja akende all ja mängisime varahommikul. Tema abikaasa oli väga lahke, kutsus meid maja sisse ja pakkus midagi magusat. Viiuldajat minust ei saanud, aga muusika on alati südames

    VastaKustuta
  3. Мне кажется это 1973-й год. У меня есть похожие фотографии. Это снято в Vaeküla, Rakvere vald. Я играла в ансамбле с 1973 по 1977-й

    VastaKustuta