29 november 2012

Kasukas

Selle suure kasukaga on 1957.aastal sündinud Tiiu Matiisen.

Selline must jänesenahkne kasukas oli 1960-ndatel väga paljudel lastel. Mul oli ka. Sellel pildil millegipärast ei ole, aga kui kasukas oli suur, siis seoti peale rahvusliku mustriga vöö. See oli kohustuslik element suure kasuka juures. Küll ma olin õnnelik, kui kasukas sai mulle juba nii parajaks, et seda vööd enam peale ei pandud.

Alumine foto on tehtud 1983.aastal. Rasmusel on seljas tuttava tädi omakasvatatud küülikutest omatehtud kasukas. Aga see rahvuslik vöö käib ikka veel asja juurde ja selja taha seotud sall.


































1 kommentaar:

  1. See armas jänesenahast kasukas! Meil õega olid pisemad, täpiliseks värvitud. Lisan lingi pildile, kus minu õde on selle jänesenahast kasukas, lambanahkse mütsiga:

    http://kritseldis.tumblr.com/post/34471789322/as-it-still-looks-like-winter-outside-and

    VastaKustuta