1923. aasta suvel valmis Ellamaal turbakütusel töötav elektrijaam. Uues
tootjas nägi Tallinna elektrijaam aga soovimatut konkurenti ja
linnavõimud keeldusid sealt elektrit ostmast. Leidmaks väljapääsu
tekkinud olukorrast, tegi Ellamaa juhtkond Raudtee Valitsusele
ettepaneku osta soodustatud tingimustel elektrienergiat.
...
Ja siis saabus kauaoodatud päev, 20. september 1924, kui kell 11.15
väljus lipuehtes Balti jaamast esimene elektrirong regulaarseks
liikluseks. Kuid seda rõõmu ei jätkunud kauaks – kolm päeva hiljem
katkes kontaktliin ja jälle tuli tööle asuda vanadel headel
auruveduritel. Vastvalminud liin läks garantiiremonti ja elektrirongi
liiklus avati uuesti alles 4. oktoobril.
Soovitan kogu artiklit lugeda:
http://www.loodusajakiri.ee/horisont/artikkel368_356.html
Kooliõpilase kuupilet Tallinn-Pääsküla, kehtiv 1.-31.aug 1926, hind 120 marka.
See pidi ikka hästi soodne olema, et tasus ära sellise suure ilusa ateljeepildi tegemise pileti peale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar