18-aastane Heino tegi 1948. aastal autojuhieksami ning oli pärast seda sõjaväes autojuht ja hiljem kogu elu Tartus taksojuht.
Heino kabiini taga ümmarguse talvemütsiga.Teooriaeksam 1948. aasta kevadel.
Heino vasakult esimene (pool pead).
Mõned nopped 1948.a kehtinud liikluseeskirjast:
*punase fooritulega oli lubatud pöörata paremale, kui see ei sega teisi liiklejaid (esimene kolme tulega foor pandi Eestis tööle Tallinnas 1947.a, arvatavasti oli see 1948. a ainukene);
*maanteel pidi mõõdasõitja enne möödasõidu alustamist andma helisignaali, üle 60 km/h sõitvatest autodest oli möödasõit keelatud (sõiduautode kiirus muidu ei olnud piiratud);
*tagurpidisõit oli keelatud rohkem kui 15m ja kiiremini kui 5 km/h;
*kui üheliigiliste teede ristmikule lähenes korraga kaks trammi, oli õigus suurema liininumbriga trammil;
*oli keelatud juhtida jõuvankrit, olles korratu välimusega (raseerimata, määrdunud riietes jms);
*trammi- ja bussijuhid ei tohtinud juhtimise ajal kõnelda, süüa ega suitsetada;
*linnades ja asulates oli lubatud maksimumkiirus sõiduautodel ja mootorratastel 40 km/h, bussidel 35 km/h, veoautodel 30 km/h, järelvankriga autodel 25 km/h ja jalgratastel ning raudrehvide või roomikutega jõuvankritel 15 km/h.
Heino sõjaväes autojuhina.
Heino taksojuhina.
Tänud Tiinale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar