Püüdsime selle auto marki määrata, ei osanud.
Alumisel pildil on seesama auto tagantpoolt.
Auto tagant paistab pumbaga kaev, sellised olid Karlovas veel 1970-ndatel.
Sain sellise kirja:
mulle hästi tuntud Karlova autost
Ostetud peale sõda Leningradist ja iga kord , kui "moskvits" uue
mudeli sai, kohendas osavate kätega meister oma auto sellele
sarnasemaks. Ametilt oli auto omanik hambatehnik, tööriistadeks
hambapuur, plekikäärid, mitmesugused vasarad. Kiirust naljalt üle 50
ei võtnud, kuid seenemetsas sai sellega käidud paljude aastete
jooksul.Usun, et minu vanemate fotokogus on ka selle auto pilte,
rääkimata omaniku perest.
Need pildid on saadetud Lindale Eestist Belgiasse, nii et 1950-ndad.
Lugesin Luunja valla leheküljelt (ja mitmes kohas selle kordamist), kuidas 1930-ndate aastateni polnud Emajõel Tartust allapoole ühtegi silda ja jõe ületus toimus parvedel. Siiamaani on Emajõel Tartu ja Peipsi vahel ainult üks sild, Luunja sild. Aga Kavastu parv töötas 1899 - 1983 ja töötab nüüd jälle.. On tõenäoline, et siin pildil on ka Kavastu parv. Pildi tegemise ajal oli Luunja sild veel pärast sõjas purustamist taastamata.
.
Kavastus on mõlemad kaldad kõrged, selle pildi peal on madal luht. Kui tegemist on Emajõega, siis pigem võib see olla Kabina parv, mis sõitis kuni 1967 aastani.
VastaKustutaMitte Kabina vaid Haaslava parvena oli see tuntud
VastaKustuta