Ikka peab pildi peale vastavat atribuutikat ka võtma - väntvõll, jagaja, käigukast jne.
Esimeses reas käigukastiga Eduard Saar.
Tartu Linna Tööstuskool asus üle jõe Vene ja Kalda tänava nurgal. 1930-ndatel õpiti koolis puidutööd ja rauatööd. Puiduerialad olid tõllassepp, mööbelsepp ja ehitustisler, rauaerialad olid automehhaanik, rauatreial, keevitaja ja lukksepp, lisaks korraldati autojuhikursusi.
Eriti populaarsed olid autojuhikursused.
Ametlik luba kursuste korraldamiseks saadi 1928. aastal. Õpilaste kõrval
koolitati autojuhtideks ka linna- ja maaelanikke. Spetsiaalsed kursused
korraldati koguni politseinikele.
Kiir-autokursused Tööstuskoolis.
Linnakoolivalitsuses on Tööstuskooli
poolt registreeritud uus kiir-autokursus, mis tegevust algab juba 22.
märtsil. Viimasel ajal on pidevalt leidnud Tööstuskooli poolt
korraldatud autokursused rohkearvulist osavõtmist. Kursustele on
tavaliselt võetud kuni 70 isikut. Kiir-autokursuse õppemaksuks
tegelikkude sõiduharjutustega on arvatud kuni 60 krooni. Lektoritena
tegutsevad kursustes Tööstuskooli juhataja M. Puust, õpetaja V. Raukas
ja lektor J.
Süve.
Postimees, 18.03.1937, lk. 7.
Muu hulgas ehitati Tartu Tööstuskoolis 1930-ndatel valmis 2 purilennukit. 1935.a valminud purilennuki nimi oli "Taaralind", lennuk oli tehtud puidust ja oli huvitav selle poolest, et tema konstruktsioonide kinnitamiseks ei olnud kasutatud ainustki naela, kõik puitkonstruktsioonid olid kokku liimitud.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar